Regulamin
1. Warunki ogólne
1.1 Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.blow-off.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet.
1.2 Sklep internetowy www.blow-off.pl jest prowadzony przez:
Properfekt Patryk Rozwarski
wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem rejestrowym:
REGON: 340044505
NIP: 9670721812
z siedzibą:
ul. Stanisława Tychoniewicza 4/19
85-796 Bydgoszcz
Polska
1.3 Adres do korespondencji:
Properfekt Patryk Rozwarski
Generała Franciszka Kleeberga 2
85-791 Bydgoszcz
Polska
1.4 Zakup w sklepie internetowym www.blow-off.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.5 Wszystkie produkty oferowane w sklepie blow-off.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
1.6 Części oraz akcesoria zakupione w naszym sklepie,o ile nie zaznaczono inaczej, są przeznaczone wyłacznie do użytu profesjonalnego i nie są przeznaczone do ruchu ulicznego. Ponadto wymagają one profesjonalnego montażu w wyspecjalizowanych warsztatach.
Firma Properfekt nie bierze odpowiedzialności za straty
powstałe w przypadku błędnego montażu , wad ukrytych sprzedawanych
podzespołów oraz wykorzystywania produktów niezgodnie z przeznaczeniem.
2. Procedura składania i realizacji zamówień
2.1 Zamówienie można składać za pomocą aplikacji sklepu internetowego. W celu poprawnego przeprowadzenia procedury zamówienia, konieczne jest założenie konta użytkownika.
2.2 Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
2.3 Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym lub drugim, następującym dniu roboczym.
2.4 Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.blow-off.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto) i są codziennie aktualizowane. Ceny z zamówienia są aktualne 2 dni. W przypadku opóźnionej płatności wartość zamówienia będzie rekalkulowana według aktualnych cen ze strony sklepu w dniu dokonania płatności.
2.5 Firma Properfekt Patryk Rozwarski wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w formularzu zamówienia oraz podać kompletne dane firmy wraz z NIP.
2.6 Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu blow-off.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.
2.7 Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi 1-4 dni. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, jest informacja przy produkcie oraz klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
2.8. Płatności mogą być: przelewem, gotówką (przy odbiorze własnym), za pobraniem (gotówka przy odbiorze paczki, w systemie PayPal, w systemie PayU - doliczana jest prowizja operatora, która nie podlega zwrotowi.
3. Bezpieczne płatności
Przelew Bankowy
Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, należy dokonać wpłaty za zakupiony towar na dane do wpłaty znajdujące się poniżej:
Properfekt Patryk Rozwarski
ul. Stanisława Tychoniewicza 4/19
85-796 Bydgoszcz
Polska
Numery konta bankowego:
IBAN PLN: PL 91 1140 2004 0000 3602 5533 6284
SWIFT: BREXPLPWMBK
PayU
To najpopularniejszy system e- płatności w Polsce. Dzięki niemu wpłata za zakupiony towar wykonywana jest szybko i bezpiecznie. System oferuje możliwość wykonywania wpłaty w systemie pay-by-link, z którego mogą skorzystać klienci większości banków w Polsce, za pomocą płatności BLIK, przy użyciu karty kredytowej/debetowej lub w formie ratalnej.
Więcej o PayU: https://payu.com/
Płatność przy odbiorze
Zapłać za swoje zamówienie przy odbiorze w sklepie stacjonarnym lub wybierając formę wysyłki za pobraniem.
PayPal
PayPal to wiodący na świecie, międzynarodowy system płatności przy użyciu karty kredytowej, który pozwala na bezpieczne (bez ujawniania informacji finansowych) dokonanie płatności przez Internet w ponad 190 krajach. Płatności przy użyciu tego systemu mogą być dokonywane za pośrednictwem wypukłych kart płatniczych VISA i MASTERCARD oraz płaskich kart debetowych: VISA ELECTRON i VISA GOLD.
Więcej o PayPal: www.paypal.com
4. Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Properfekt Patryk Rozwarski, Generała Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, Polska. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej opłaconej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta przy płatności przelewem lub gotówką, albo kwoty uzyskanej od operatora płatności. Prowizja operatora płatności nie podlega zwrotowi. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.
UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
Zwrotowi nie podlegają części niestandardowe (nieprefabrykowane), wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
5. Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (Properfekt Patryk Rozwarski, Generała Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, Polska.) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.